Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 29 Januari 2013

prayin' hard for the baby & mama~~

cik somi ckp bb still in this position..hmmm:(
even x tegak betul ke atas..tp still lum rasa dia turun lg..

tgh menyiapkan mental & fizikal dgn ilmu kehamilan ceaserian...IN-CASE kalu terpaksa...

aku sanggup tanggung sakit beranak normal dr tanggung rasa sakit badan aku kna toreh pisau...aku mmg xsuka kalu kna pisau ni...

yerrr..aku tahu,,diorg bius..tp still kesan selepas tu lain...
kalu bersalin normal..kesakitan ms tu je..lepas bersalin serius aku xsakit paper..(juz kna jg miss V dgn bersopan santun..

tp aku tahu,..kalu c-zer..ms beranak tu mmg xder rasa sakit paper..serah diri jer..tp lpas abis bius..da abis beranak sumer..ada gak sebulan nk tanggung sakit c-zer..(ok aku tahu aku a lil'bit exaggerate) 


for those yg mmg jenis TERPAKSA MENYERAH DIRI UTK C-ZER @ MMG NK C-ZER aku salute camner korg ready mental n fizikal...

p/s: masih berdoa dan berharap akan dpt kelahiran yang normal...baby..behave ok..tolong mama, nnt da kua snang mama bg nenen dkat bb..

pssss-psss...bakal nama anak..MUHAMMAD ------ 'ELMAN..xsure nk tmbh apa yg tgh tu..huhuhuhuh

2 ulasan:

DeMonG berkata...

insyaAllah..doa segala yg tbaik utk ko n baby..experince aku yg czer ni mmgla memeritkan..sbb tu tkut nk preggy smula..huhu..

hadina berkata...

semoga nora mudah bersalin nnt...in sha allah semuanya dipermudahkan.
pengalaman ina dua2 anak kena kuar ikut tingkap...next anak pun ikut tingkap jugak lah..bila dah terbiasa ni, kdg2 sampai lupa yg kita ni kena bedah, buat keje selamba je..kena sound, baru lah "ops lupe"..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...