Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 23 Julai 2012

Arsenal Turun Malaysia

hmm..semalam confirm Arsenal FC touch-down Malaysia utk kesekian kali nya.....

CIk somi dengan Arsenal...ibarat DIE-HARD-FAN, aku rasa boleh buka 1 almari utk dia nya koleksi baju & merchandise Arsenal..kalu aku senaraikan or tunjuk gambo brg² Arsenal laki aku musti korg nk termuntah tgk...

dari bujang Arsenal di hati, berkapel dgn aku pun Arsenal di hati, siap psycho aku suh sokong Team dia gak...pas kawin siap berjanji anak-anak dia pun kena sokong Arsenal FC gak...

hmm..ikutkn je la...kengkadang seronok gak, aku sport mcm bola sepak ok jer layan..tp xder la sanggup bangun 2-3pagi semata-mata nk tgk diorg main kan..

tp bagus cik somi ni, disebabkan dia nk 1 family (bini-anak²) sokong Arsenal FC so dia sanggup kua duit blikan utk aku & anak baju² Arsenal ni..Original ok...ada je 1-2 barang yg bukan original,tp kebanyakannya dia order dkat Arsenal Direct 

aku ok je...dapat ke xdapat ke..layankan ajer...
ni kitorg ms Game Arsenal vs. Harimau Malaya

semalam..pas buka poser cik somi terus bergerak ke KL, bersemangat waja sbb nk g jumpa Player Arsenal..Cik somi dpt invitation Fans Party - 3pm - Saujana Hotel(only with Pass)..cik somi dapat Pass Free tu yg suka sgt tu...

Game dia x gi kut..xdpt tiket pun.tp xtau la kalu ms dkat sana dapa plak kan...hehehe DOUBLE CELEBERATION for him.

mlm ni dia balik...take care dear~~

p/s:  xpaham kalu bini yg xboleh terima laki memasing ada Die-Hard-Fan-Team..biaq-pi la depa..bukan kurang pun kasih sayang diorg...

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...