Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 19 Januari 2012

Tiberr je kn aku??


tiber je kan aku??? huaaa...huaaa..huaaa..

td lunch dgn cik somi..
cik somi: ma, cer tanya nnt Dewan Banquet SUK tu bape diorg charge?
aku: kalu xsilap org gomen/org SUK dpt diskaun, naper??nk kawin 1 lg ke??
cik somi: sambil mengangguk BUTANG BAJU AKU MANA PAHH~~ buat muka toya dpan aku
aku: dlm ati rasa nk patahkan kaki dia bawah meja makan

ada ati ghupernyer...xper ITS NORMAL!!! Hahahaha...

3 ulasan:

Ely Hasrul berkata...

hahaha bapak i pon kalu nk g mesjid sure ckp ayat tuh.. hahahha

Aliff Imran berkata...

Ely> haha..itu namanya saja carik pasal..

kayyana berkata...

hehehe.. sje je nak sakitkan hati isteri die kot.. gurau gurau manja.. hehehe. salam perkenalan.. jemput singgah blog saya yer..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...