Teman tapi Mesra~~

Isnin, 16 Januari 2012

HEADACHE!!!!!!

lately aku selalu sakit kepala..lebih tepat lg MIGRAIN..mmg aku ada migrain..since study lg selalu kena..tp kali ni mcm kerap sgt..

kepala stat denyut - telinga dengung nyaring - sendawa angin
kalu tiba sampai kepala denyut pastu sendawa angin kerapkengkadang bleh sampai muntah tu maknanyer aku nyer migrain tahap kronik aku kna makan ubat tdo dlm keadaan senyap dan gelap..kalu x..mmg xkan hilang sakit paler aku..

so far td aku sempat mkn ubat..tp stil paler aku rasa xsihat lg...

sudahhhh..jgn terjadi perkara "yang x sewaktu dengannya" sudah...

OooOOOoHhHHH...tiiIIdaaaAAKkKKKKkkk...!!!!

3 ulasan:

Rai berkata...

bahaya kalau kerap sangat makan ubat tido..

mamano'a berkata...

errr.Rai, saya makan panadol je pun..xpna ada ubat tido pun kat uma..hubby dokto, so dia bg panadol/paracetamol jer..

wan nurul hezrina berkata...

mungkin cuaca panas sangat kot kat luar

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers