Teman tapi Mesra~~

Khamis, 15 Disember 2011

Persidangan Pendakwaan seMalaysia...

6-9 Disember aritu aku kna attend persidangan pendakwaan dkat Hotel Zenith - Kuantan..so far hotel dia ok..5star kan..wajib la selesa..malas aku nk tgkp gambo bilik dia..korg bukak je la laman web dia


ni diantara aktiviti yg berlansung kat sana..
yg tudung biru tu Zairani..br je dpt bb 3bln lepas..
yg aku tunjuk ni sumer aktiviti sosial-kemasyarakatan-sukaria, ada gak aktiviti yg serius..talk with our the only Attorney General - Dato Sri Abd. Ghani Pattail, Tun Abdul Majid, Tn. hanafiah..gamai lg la..kalu aku cakap pun bukan korg kenal pun..

ni diantara kengkawan aku kat sana..
yg BOLATT duk sebelah aku tu rakan sebilik selama 5thn berturut di UIAM-sekelas-sepersilatan-skang ni sekerja...muahahahahha
yg lain tu rakan DPP 


ni la yg pakai mlm dinner tu..tema adalah PURPLE  ye..aku xdok baju purple lip-lap..ok la kerawang kebaya aku kaler purple & skarf purple cukup laaa..hahahah
ahaks!! hot-vogue x i...heheh, eh!!mcm nmpk spare-tyre perut plak, alaaaaaa....


p/s: da lama aku xder anta entry kan..ha..sekali 2 aku ltak..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers