Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 14 November 2011

korang rindu aku x???

HAHAHHAAH~~ status /tajuk x memadan kan..macam la aku ni femes-amos sgt...Ada aku kesah 
da lama aku xhapdet paper kat blog aku ni..nk tepek gamba anak pun x..bukan xsempat..tp xder feel plak nk hapdet..

ni cik somi la ni..dia yang tanya.."NAPER X-HAPDET BLOG" yerr~~ cik somi aku suker curik-curik baca blog aku nih..ala aku tahu dia nk tgk aku ada citer psl dia ke x.. hehehe...ampun cik somi...
I lap u Dr. Syahiran!!!

weekend ni sangat buhsan a.k.a. boring a.k.a. boredom, baik aku..adik ipar aku pun sama..nk kua gi memana pun xleh..imran xelok lg chicken pox dia...
da seminggu da gak kena..since raya haji aritu..tp skang ni da mula nk kering da sumer kuping dia..

so last nite..cik somi onkol..so aku decide bawak gak adik ipar aku kua..bawak je la anak² skali..kitorg gi Tuity Fruity dkat uma jer...hahahha..cik somi jeles xpat join
ni budak  yg kna chicken pox..memula je beria nk makan eskrim yogurt..pastu da mula xnk...
so~~ aku gak la kna abiskan...hehehe 
ini antara baju fevret anak aku..JERSI HARIMAU MALAYA - & ARSENAL adalah baju fevret..
korang tgk la bawah ni..gigih aku dgn babywearing si erfan..erfan pun beria makan...hahaaa

ni budak manja ni...da 8bln da..
so far yg aku perasan...6bln da kua gigi dua batang, da mula mengengsot dgn laju..
bila nk masuk 8bln jer da mula memanjat..nk berdiri..yg paling best da mula bercakap..diantara words/vocab yg jadi pilihan  MAA-MAA..AaaMAa..xleh langsung aku hilang dari mata dia..sanggup dia mengengsot smpi dapur..ketok-ketuk bilik air sumer PAPA..kengkadang A-NENni bila da ngantuk or nk nenen
haaa satu hal lagi si erfan ni mmg stranger anxhiety yang agak-agak menyusahkan aku..heheh dia antara papa dia dgn aku..dia mmg pilih aku jer..PENAT MAK HOKEY!!!
dulu atok dia pun dia xhingin..siap tolak muka atok..tp skang ni dia tau atok dia gajin bawak gi jenjalan kua uma tgk bird..cat sumer..so dia da suker la..tp tu sumer berlaku kalu dia nmpk atok dia bersiap-siap bukak pintu sumer,kalu masuk uma jer tetap carik aku

ni si budak manja tu..pantang kalu abang dia tgh nenen,dia pun sibuk nk suh kita dukung dia..
pandai memberontak plak tu..siap tarik rambut abang dia...cubit muka abang dia...naik atas badan/kepala abang diayang si abang ni tahu mengadu jer.."MAMA..E-PAN TGK EPAN..MAMA..EPAN BUAT" kememeh..

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...