Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 9 September 2011

RALAT!!!!

Solat Raya Aidil-Fitri..gigh aku hangkut dedua anak..bleh plak si imran buat projek besar-besaran kat tgga read: poo-poo


da masuk Syawal ke 9..
aku masih belum BERAYA dengan laki aku...


gamba bersama Cik somi??? nan-adooo~~

aduss...camno ni???
*
*
*
*
*
*
kita beraya sok je la ekk B!! sekali dengan open-aus nnt...heheeheh

camno nk ada..memasing duk beraya kat spital..cian dobot aku..kna demam+batuk+selsema..merasa la kna Nebulizer tiap 3jam sekali..smpi ilang suara anak aku...melalak pun da xdengar da..

alhamdulillah da sihat skang..tp batuk+selsema ada skit lg la..

p/s: Hopefully cik-somi letak tebal skit duit raya thn ni tuk aku...huhuhu

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...