Teman tapi Mesra~~

Khamis, 29 September 2011

Dugaan di kala mama menginjak 30"

25-26 September: Imran tertiber kna sawan demam panas, admitted...Alhamdulillah 1hari jer warded..sbb demam da surut, darah sumer clear..amik EL sampai ari rabu, juz beware if any repeatation for that sawan..so far. Alhamdulillah....
  • mama risau sgt dkat imran..cian anak mama..sorry kalu mama mis-alert bout ur condition..lepas ni mama take note every changes on u ok...NOTED!!
  • balik dari discharge hospital..imran request nk gi McDonald..sambil buat muka mencebik sedih sbb mama say no!! ok..untuk mu anak..intan berlian pun mama bagikalu mama ada duit laa..
  • tgk la aksi si imran berlari-lari di dlm McD juz pakai pampers & shirt seronok sgt..seluar da basah kena air dlm toilet.. mcm xpernah sakit plak dia ni...

28 September..: my bufday..Yes!! im 30 oredi..da 2tahun berturut-turut sambutan hari-jadi di kala turun naik hospital sbb anak-anak xsihat..
  • xkisa la..itu pengorbanan..apalah sgt sambutan harijadi mama nak dibandingkan dengan lahirnya kamu berdua Imran & Erfan ke dunia ini..
  • lahirnya kamu berdua adalah tanda kasih sayang mama & papa yang xterhingga tuk kamu..(juga tanda kasih sayang papa pada mama yang xpernah surut) hehehehe...
  • We have our quick-lunch-date together at fevret place- David Diner's..tanx hubby for all the surprise..truly speechless..love u till the end~~~
  • tanx B..U really know wat i really wan 2-tix"THE SECRET LIFE OF NORA" ada sesapa yg pegi tgk x..jom la..kiter jumper kat sana..

1 ulasan:

NuRuL DhiA berkata...

sian imran, sayu tgk gambo kat wad tu, hepi belated buffday dear!!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers