Teman tapi Mesra~~

Selasa, 24 Mei 2011

No'a..ko da kurus~~ ┌ (˘⌣˘) ┐

uiksss..psal ni??huhhuh..bersiaran dr ofis..awat la gajin bebenor aku ni kan...hehehe,bukan apa..snang nnt nk tgk jadual bila masuk keja nnt...keja aku ni bukan duk opis semata..bleh pakai baju warna-warni tetiap ari..kebanyakkan ari kna pakai itam-putih..(nasib baik gak kan..)kalu aku bawah Kehakiman..x ker tetiap ari aku kna pkai itam-putih..

hmm..dtg singgah opis..tanya kabar member yg handle sumer kes-kes aku..tima kasih la dkat Farid dgn muhaimin(partner-in-crime) hahahah..bagus gak deal dgn bdk laki ni ekk..diorg ni xder la mulut bising sgt..paling-paling koman pun "caci-maki-saja-diriku" dedepan aku jer..kalu deal dgn pompuan konpem leceh..byk alasan 1 hal..berkira satu hal..ckp blakang satu hal..
Ek-ehh...aku ni bukan pompuan ker...???

masuk opis sumer duk ckp.."Eh, No'a ko da kurus laa~~" 
┌ (˘⌣˘) ┐ err..yg ni aku bajet diorg buat dlm ati jer.. hahhhaha...
tp diorg ckp aku kurus la..Giler!!! kurus mana nyer??mmg la nmpk beza..dulu perut memboyot,sumer naik sbb ngandung..skang ni bb da kua da ilang la boyot tu..tp lemak aku ada jer lg...

da...suda..cepat habiskan keja ko..ank kat uma tu kang xcukup susu plak..

1 ulasan:

NuRuL DhiA berkata...

noa kurus sudaaaa laa!
sama la mcm daku ritu masuk keje kena kerumun, sume sibuk tanye petua nak kurus keding cam aku plak, jwpan mak "korg bf anak nyah, kompom kurus gini"hahaha

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers