Teman tapi Mesra~~

Isnin, 18 Jun 2012

URA-URA~~~

URA-URA~~~
cik somi saja tgh riki-riki...mana tahu kan..suatu hari nnt Cik Somi dapat naik pangkat ker..keta UNSER yg tgh pakai tu atok da nk jual beli Camry baru ker..heheheh

nnt famly nk bertambah..keta duk pakai keta Forte tu lg...mana nk muat...(alasan kn aku)
hehehhe...

aritu gi QueensBay Mall..nampak la Honda Stream tgh promosi...sajer try test...
menarik gak...yg aku suker..nk naik keta ni xpayah memanjat, tp dlm keta tggi(so aku xde la rasa tenggelam mcm naik waja/Perdana..) hehehe


pandangan dalam Honda Stream

byk tempat duduk..senang..spacious gak..senang kalu anak aku 4-5org nnt..EH!!!! sempat ke smpi 4-5 tu..heheheh...cik somi kata boleh jer...

insyaAlah kalu aku sihat xder sakit paper..and CIK SOMI MAMPU cover cost beranak+spital+epidural aku sumer...aku ok jer...wakkakakakak

cik somi tgh try test drive tp xbergerak Honda..hehehe
Honda ni keta favrot aku dulu..dulu la...(tp mahal sgt da xjd favrot) hehehe

yg ni KIA Sorento..cik somi berkenan yg ni ekceli..maybe sbb kitorg da duk pkai jenama KIA ni kan..

tp tu la..KIA ni keta mcm 4-wheel kan..so aku rasa mcm kna memanjat je nk masuk keta...hehehe..

aku xkisa jer..KIA ke..Honda ke..janji ada kenderaan sindri yang nk angkut anak beranak aku, bawak gi jenjalan sumer..
bukan apa..dr kecik smpi aku abis belaja xpna rasa ada kereta family..gi memana sumer naik bas/teksi... 



p/s: elok gak..dr kecik aku da belajar rasa susa..kalu x aku xkan jadi orang berguna mcm sekarang ni..
TERIMA KASIH MAMA-ABAH

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers