Teman tapi Mesra~~

Khamis, 15 Mac 2012

Entry cari pasal...

punya la xder soklan tuk conversation bleh dia bg soklan smbil tersenyum simpul dan duk mumbling jer..(sbb xberani ckp dedepan,so pastu bg bbm jer..)

  • si dia - "bila nk tmbh no.3 - pompuan"aku confident ms dia anta bbm ni mesti dia tgh sengih kerang busuk
  • empunya diri - (dlm ati) "ilang akal ke apa,yg ada pun duk tunggang langgang lg.." - "kalu u ble make sure yg abang dengan adik da stop feeding then its ok"

persoalannya...bilerkah kejadian itu akan berlaku???


p/s: ulcer dkat gusi sakit giler..so sbb tu senang jer "FIRE" dlm ati..don eva-eva touch the FIRE....

2 ulasan:

Sidratul Muntaha berkata...

ahahah
aku pun jenuh la ramai tnya bila nak tmbh.

nak tmbh camne..
yg adik tak abis lagi bf..
tunggu la
jenuh la melayan berak,najis diaorg ni

mamano'a berkata...

sokong!!!

tu bab najis kencing anak..lum lg uma & tangga terabai..baju xsempat gsosk sumer...ohhh tidak..

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers