Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 6 Julai 2011

MEMO~~

Korang pnah dapat x..arini 1 ofis dpt email pepagi ckp pasal memo ni:

1. Sila Tuan/Puan patuhi Pekeliling Perkhidmatan Bil 5 Tahun 2007 (dilampirkan untuk tindakan);(pekeliling ni..aku da lupa..heheh pnah baca)
2. Dilarang tidur pada waktu Pejabat; (waktu pejabat..tp time pukul1,or pas pkul 5 bleh je buat..huhuh)
3. Dilarang keluar / makan pada waktu Pejabat;(hmm..yg ni CONFIRM aku bangkang..da aku nk gi courtsmbil mengulor g bank mkn sumercamner???) nmpknyer akn teruskan kegiatan ini sepanjang saya menjadi DPP di mahkamah..
4. Dilarang menghabiskan masa terlalu lama di dalam pantri; (eleh..setakat 15-30mnit bekpassmbil berborak ok la kan..
5. Dilarang melayari laman web sosial yang tidak berkaitan tugas; kalu asik bukak ILMS,laporan harian,SISPEL,APEL,AGC,LAWNET..aku ngantuk wei...)
6. Dilarang keluar tanpa kebenaran Penyelia/Ketua Unit; yg ni mmg arahan kitorg kna gi mahkamah so bleh la kua opis tanpa kebenaran:P
7. Sila patuhi kod etika berpakaian ke Pejabat; erkk..aku pakai sexy ker kat opis.. eceh!! psal aku plak nk terasa??
8. Sila maklumkan dan mengemaskini rekod cuti rehat,cuti kecemasan dan cuti sakit dari semasa ke semasa kepada Unit Pentadbiran; (aku anto yer borang cuti kursus sumer..)
9. Tuan/Puan diingatkan agar tidak berkelakuan, sama ada semasa bertugas atau di luar tugas rasmi, yang boleh menjatuhkan imej perkhidmatan awam.: jd make-sure mental anda dlm keadaan sihat yer..(haaa..jgn join BERSIH..huhuh kalu join pu3 or U-M-N-* xper..bleh lg..)

hehehe...monolog di petang yang nagntuk ini...

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...