Teman tapi Mesra~~

Jumaat, 22 Julai 2011

"Clown"

mana korang pilih...??

  1. ikut cik somi gi seminar 2ari..TAPI u dgn anak² kena duk uma mertua jer..
  2. X-ikut cik somi gi seminar..duk uma sendiri tp mak mertua dtg uma...
hmm..sedey ni cik somi lately duk bz memanjang..yer saya tahu.."BERKHIDMAT UNTUK NEGARA" saya pun..

uma tunggang-langgang..puasa da nk dekat..anak memacam ragam..keja opis pun bertambah xpernah surut,mana nk pikir keja opis lg..mana nk pikir kes kat mahkamah lg..(psal makin gamai org buat jenayah ekk)terpaksa buat-buat xtau jer keja opis n kamikaze jer buat kes dkat mahkamah,sbb kalu all-out mmg balik lmbt..saper jer nnt nk hebohkan 2anak tu nnt nk masak lg..

mode: rasa mcm clown pun ada..cuba gembirakan orang lain..tp diri sendiri...

4 ulasan:

zaidah berkata...

sabar yer....cuma muka aje tak solek macam clown....

k.a berkata...

samalah kita..be strong kak nora!

Riza Molinda berkata...

memahami...beginilah kehidupan wanita yg bekerjaya....tabahkan hati yer...

Riza Molinda berkata...

beginilah kehidupan seorg ibu yg bekerjaya...sabo....keadaan yg perlu dihadapi..aku pun begitu juga...seeemmmpuuutttt!

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers