Teman tapi Mesra~~

Khamis, 17 Jun 2010

GOMEN!!!

saat ini..tika ini..tgh berhempas-pulas menahan mata daripada mengantuk..sangat BUHSAN apabila paksa diri mendengar tentang Pelan Integrasi Nasional...

OHHH~~~ org nmpk mcm best jer keja gomen ni..tp proses nk masuk-serap -bertahan adalah amat payah..

cik somiku bg nota kaki bg ku..dia ckp konpem!!! pas abis induksi ni pemikiran aku telah dibasuh dicuci dan ditampal dengan konsep-konsep KERAJAAN..hohohh..nmpk sgt aku tggl dgn golongan berhaluan hijau..
hohhohhoh sedangkan aku??? warna-warni!!!!!!

ader aku kisah korg warna hape???

p/s: imran..jgn la ko buat hal xnk mnum EBM..risau aku duk tggl anak lelamer ni..ni da xnk mnum EBM jgn pasni ko luper plak nenen mak ko ni..harus aku PAKSA ko nenen gak..hohoh

3 ulasan:

Rozy berkata...

weyy..lama aku xtinggai jejak..

gomen... at least improving lani..

Tanpa Nama berkata...

yang penting kat gomen la awak dapat rezeki nak idupkan diri dan anak2 awak tu..bersyukur la..warna ijau ke warne warni tak penting..

kakyong berkata...

tahniah...

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers