Teman tapi Mesra~~

Rabu, 30 Mei 2012

4yrs together.




before kahwin..(process mencari barang hantaran)
Yeeeeaaa!!.....Mrs. Syahiran oredi!!!!



n now...blessed wit these two lil-cute-rascall..


p/s: duk cari gambo nikah..kat uma plak..

Selasa, 22 Mei 2012

MISTAKES...


-L.E.A.R.N.   F.R.O.M.  T.H.E  M.I.S.T.A.K.E.S -


Khamis, 17 Mei 2012

C.A.N.T.A.S!!!

aku rasa kagum dgn suri rumah..
diorg xyah nk penin @ sakit ati @ nk dengki dgn keadaan kat opis..
mana x nyer..bg aku siapa yg bekerja PASTI akan merasai

  • POLITIK DLM OPIS
  • BODEK MEMBODEK BOSS
  • CANTAS RAKAN SEKERJA
  • DENGKI-MENDENGKI

fine!! aku bukan baik sgt pun..tp aku xamik pedulik benda-benda camni..
aku mmg menyampah dgn kaki bodek..kaki pengampu..kaki kipas..sbb aku tahu diorg ni mcm ular..lidah bercabang..

bila da start ampu-bodek-kipas..akan terus kepada perkara CANTAS-MENCANTAS..ni bukan sbb apa pun, ni sumer pasal dengki...

aku mls nk amik port..ko nk cium bontot boss ke..senior ke..lantak pi la..janji aku buat keja aku..tp biler ko kaco aku, ko cantas periuk nasi aku..

its mean WAR!!!!!!

ini reminder la..kalu betul ko cantas aku..juz get ready for the worse nightmare..

Jumaat, 4 Mei 2012

Cuba membuat Perancangan..

Perancangan..
xkiralah perancangan masa depan keluarga..perancangan ekonomi keluarga..atau perancangan tuk diri sendiri...

skang aku cuba memeikirkan dan berkira-kira untuk membuat perancangan berkenaan "Penambahan ahli-keluarga"
Opss!!! Jappp!! Japp!!! not for this time being la kan..aku mmg decide nak anak lagi..aku suka..insyaAllah kami mampu(dr segi kewangan) yang penting aku kna tambah ahli keluarga sebelum umur aku menghampiri 40..
aku tah...lambat lg..tp kna ingat risiko pregnancy after 35tahun adalah high risk..so..aku cuba elak dari berlaku perkara buruk...

imran lahir 11 mac 2009...
erfan plak 5 mac 2011..(2thn tepat beza mereka berdua)
every tahun ganjil kan anak² aku..
so...aku berkira-kira untuk yg ke-3 juga aku nk buat GAP 2tahun gak...so 2013
tp setelah berbincang dgn cik somi..dia ckp..
*xper..hold la dulu...
*bg erfan & imran wean-off dulu
*U kan da rasa fully breast-feeding..tanderm nursing..so skang rasa weaning-off la plak..(ok mode sedey sbb xtau nk wean kan diorg)

tp aku ckp kna bajet perancangan..nnt kalu lambat, anak kua ujung tahun..xpun awal thn..da gap 3thn plak nnt...umo I skang da 3series....

still tn.dokto yg bijak terlaksana+ sian kat bini dia bgtau: 
*xper..gap 3hn xder masalah rasanyer...
*xper boleh je...

so...perancangan tuk baby 2013 rasanya...KIV dulu sampai la aku berjaya wean si abang dan si erfan...
ERkkkkk...berjaya si mama????
 p/s: xper cuba...

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers