Teman tapi Mesra~~

Khamis, 17 Mei 2012

C.A.N.T.A.S!!!

aku rasa kagum dgn suri rumah..
diorg xyah nk penin @ sakit ati @ nk dengki dgn keadaan kat opis..
mana x nyer..bg aku siapa yg bekerja PASTI akan merasai

  • POLITIK DLM OPIS
  • BODEK MEMBODEK BOSS
  • CANTAS RAKAN SEKERJA
  • DENGKI-MENDENGKI

fine!! aku bukan baik sgt pun..tp aku xamik pedulik benda-benda camni..
aku mmg menyampah dgn kaki bodek..kaki pengampu..kaki kipas..sbb aku tahu diorg ni mcm ular..lidah bercabang..

bila da start ampu-bodek-kipas..akan terus kepada perkara CANTAS-MENCANTAS..ni bukan sbb apa pun, ni sumer pasal dengki...

aku mls nk amik port..ko nk cium bontot boss ke..senior ke..lantak pi la..janji aku buat keja aku..tp biler ko kaco aku, ko cantas periuk nasi aku..

its mean WAR!!!!!!

ini reminder la..kalu betul ko cantas aku..juz get ready for the worse nightmare..

3 ulasan:

Rin berkata...

Errr.. aku bukan suri rumah jugak. Tapi ofis aku takde politik ofis. Takde jugak kes2 bodek-membodek cantas-mencatas etc. Kitorg aci "man jadda wajada". cewahhh!

Lalu aku bersyukur :)
Alhamdulillah.

~aYu~ berkata...

salam kenal.. hohoho.. betul tu.. mmg biasala aktiviti cantas² ni.. tp, kalau suri rumah lak mesti ada politik dgn jiran² tetangga lak.. hohoho..

AngryMommy berkata...

aku housewife dan aku rase keja atau tak sama je masalahnye. kt mana2 pun mungkin ade teselit makhluk yg dengki dan menyakitkan hati. ape2 pun kite bedoa je dijauhkan ngan org2 mcm ni :)

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Google+ Followers