Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 17 Oktober 2012

MAMA NI GARANG LAAA..


"MAMA NI GARANG LAA....."

"NAPER MAMA MARA ABAM...."

"NAPER MAMA GARANG SGT NI....."

ni sumer ayat memujuk si mama yg tgh bersuara seperti mak tiri bila melayan karenah si abam....
hehehehe....

aku mmg garang.. sbb tu la aku rasa aku xlayak jd cikgu, nnt naya byk repot polis nnt 
suara mmg xyah pakai speaker(kalu menjerit la) 

imran ni pe'el dia lain skit dgn erfan..
dia jenis nak org dengar apa yg dia nk..dia susa nk ikut rules kalu dia tau sebelum ni ada org da bg GREENLIGHT kat ida buat benda-benda camtu..eg:
  • mkn dkat area ruang tamu smbil tgk katun dkat lappy @ TV
  • mesti bg apa yg dia nk mkn..kalu dia kata nasi dgn kicap..ko bg je la..kalu x mmg melalak..
  • selagi dia xngantuk jgn la ko paksa dia tdo..so main la dia smpi tgh mlm..
ni sumer antara benda yg da pna dpt green-light samada dr aku @ gemma dia @ pun ummi dia.. selalu ummi dia la jd mangsa kna layan dia mkn tetengah mlm..layan dia nk tgk cite apa dkat laptop @ TV...

byk berjasa adik² ipar aku ni...hehehhee sbb tu aku dgn cik somi x berkira sgt belanja diorg mkn memana..

 nur farhana sila mintak hadiah convo dr abang yer..wakakakaak



tp camner pun..si abam ni mmg manja...kalu nk tdo kna aku tepuk..kna menghimpit kat aku la..even dia tau kita selalu mara dia naik suara tp dia selalu peluk aku sambil cakap "SAYANG MAMA..ABAM SAYANG SGT MAMA..TANX MAMA..YEAAA MAMA BAGI SAYANG MAMA..!!!"
psss....dia xcakap pun kat papa dia camtu...hik-hik...

hai ank..ko la penawar..ko la racun..camner pun mama sayang abam sesangat...BE GOOD-BOY OK...

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...