Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 12 Oktober 2011

ada cadangan??nak cantik!!!!

aku prasan lately kulit muka aku agak kusam & mcm gelap la mcm da ada wrinkle kat mata..dulu duk pakai foundation revlon rasa mcm muka da cantik da..nampak cerah & flawless sila muntah aku tau prasan kan...aku sedor..

tp serius la..ada sesapa nk cadangkn pencerah kulit yg xmahal sangat+ x oily + sesuai pakai dgn foundation revlon aku. hehehhe
bukan apa..da dapat husband yg mix-chinese wajib la kan warna kulit dia kunin langsat kan..da aku ni confirm kulit muka melayu ni wajib la kan bukan kunin lansat..ala-la nescafe-latte camtu la...

ala!!!! nak cantik putih cerah gebu berseri gak!!!!!!!!

aku selit gambo anak aku yg sulung..
ko tgk perangai dia..??skang da pandai pilih baju yer.."YANG NI XBESHH..TU X-BESH.." nmpk bj swimming, nk pakai..nmpk bj arsenal, naka pakai..nmpk baju harimau malay pun nk pakai..tu sumer baju pakai waktu nk tdo mlm yer..sedangkan baju tu sumer baju siang..- ko nak mak ko jd rimau tetiap ari ke nak???camner ntah aku ble layan ke menurun ikut perangai mengong mak dia? EH!!! saper mak dia??bukan aku ke??

ni gambo budak manjer, asik nk duk dgn mama jer..budak baik..budak yg sangat xkisah dgn abang dia..suker kalu abg dia layan dia..jd besfren la nnt korg..
si abang pun bagus jer jaga adik dia..tlg amik walker..tlg dodoi adik dlm car-seat/buaian kalu adik nangis..selalu cium adik plus sebarkan virus selsema&batuk pd adik sabor jer la~~~

7 ulasan:

Unknown berkata...

tryla pakai serum..kite pun xreti sgt :)

mummyrinazone beauty berkata...

try makan vitamin E lah tok kulit=)just suggest jerk=)

. i . n . a . z . berkata...

ahhahahaha
i pun dok carik alat alat pencerah kulit. nak kasik jadik lawa lawa sket. macam sentap sket bila mr husband cakap "awak main panas ke. dah makin hitam la". sentap maaaak.

Aliff Imran berkata...

huda> serum jenama aper jerr??

wan> vitamin E?? kalu amik pil dr spital jer ok x?hehehhe(ni kes malas nk kua duit)

inaz> mak pun sentap kalu cik somi ckp camtu..so far dia xberani ckp lagi..hehehe

Farahhardy berkata...

noora..
erfan dah buusat ek?nampak cina sungguh!
wah..omak cop untuk anak omak buleh?huahuahua

Aliff Imran berkata...

farah> hahah...da tentu bapak dia mix chinese..mak dia je melayu sejati...hahaha
ko nk cop anak aku???xkisah...haaa sape lg nk...

Tanpa Nama berkata...

Salam. Just nak kasi pendapat. For those yg berani boleh cuba jab vit c or vit c + collagen. Yg tak berani can take serum vit c or whitening. Mcm saya, saya amik dua2. Jab once a week, serum 2 kali sehari. For those yang nak tanya boleh tanya saya di houseofcrayon@gmail.com

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...