Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Khamis, 23 April 2009

60 days in my life....

hmm..tggl lg dlm 20 ari jer lg aku kna masuk opis...kije gomen,so dpat la cuti 60ari tu...kekadang mmg la best sbb dt rest,spent time dgn imran..dgn hubby..tp sumtimes busan gak..huhuhu, maner xnyer..aku bukan bleh kua uma sgt..tmbh lagi mertua aku da pindah perlis ni, so sumer aku kna buat la..tmbh lagi busan biler da tggl ber3 ni..aku slalu kna tggl la.syahiran onkol..so aku duk layan imran yg tdo tu la..kekadang aku duk kacau dia tdo..suh dier melalak..so aku bleh la bercakap..huhu..kalu x aku xbercakap satu ari..hahahhah
kalu dlu memasak mostly mak mertua aku yg bua, aku juz tlg sesikit,but now..i have 2cook 4my husband...so far aku berjaya memasak la..kira sempa la.biler dier balik jer pada keja..cakap lapar..nasib aku da siap masak sumer..happy gak sbb syahiran jenis xmemilih makanan..so far dier rajin abiskan aper aku masak..tp kalu ader xkna dier ckp la..masam sgt ker..byk sgt ker..huhuh..
EBM.."exclusive breast milk" aki decide nk bg imran fully susuibu,aku tau aku keja..n rite now aku sedang kumpul susu ak,hmmm..baru ader 20++ bekas dadih tu..iler aku tgk lam susuibu.com ader member aku lam tu berjaya kumpul 80++ masa berpantang....hebat...camner dier buat ntah..kira berdisiplin la dier..aku ni pada blaja dlu xpnah nk berdisiplin;p slalu buat hal..hhahahaha
xper..aku cuba gak kumpul,kalu bleh 50bkas da ade lam freeze..mmg mencabar la tugas nk mengkumpul susu ni, melainkan ko surirumah sepenuh masa..so xpayah pk pasal nk kumpul susu..
so far syahiran very supportive..dier mmg dari awal setuju nk bg susuibu jer..yer r..dokto kan..4sure tau maner yg paing elok tuk anak dier...the best milk is breastmilk..anak aku anak manusia..bukan anak lembu...huhhhuh
pernah gak dlu mertua aku ckp nk try bg imran minum susu alpha lipid tu..adusss..aku sendiri xsanggup mnum susu tu,inikan nk bg anak aku...bia la org ckp susu tu elok..mahal camner pun aku xeran...huhu.
hopefully..berkat doa suamiku..diriku ini..hhuhuu..aku mmg berdoa dan berharap MHAMMAD ALIFF IMRAN anak aku..berjaya isap susu aku sehingga umo 2thn..tu je tekad aku dan azam aku skang..
Ya Allah..ampuni lah dosa ku, suamiku dan dosa kedua ibu bapa ku..juga tempatkanlah mereka di kalangan orang² yg beriman, redhakanlah setiap amalan kami..AMINNN...

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...