Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 3 Februari 2009

kerja pd hari cuti..

Satu hari bagi orang berilmu lebih baik daripada setahun untuk orang dungu...

huhu..patutnyer arini Perak cuti,sbb Jubli perak..tp aku duk dtg opis awal² pagi (ikut hubby);) kononyer nk nyiapkan IP tuk sok,aku sok nk kna gi Lenggong,so igt nk mintak one of d opismate aku tlg MOB amik date jer..huhu..sesorg kat opis,cuak gak ni..hahhaaa
smlm ntah naper prut aku xbest xtau r masuk angin ker aper..lapor jer..tp kalu masuk benda lam mulut jer aku mual...byk kali gak r muntah mlm tadi,bfast pg td pun muntah balik..tp kalu mnum air putih ok plak..la ni aku melantak roti bakar kat opis..hhuhu..songlap roti kat uma td..sory ibu mertua ku..yer r..lapor beb..mlm td aku mkn 2suap jer past muntah balik..laki aku da stat nk cek akunyer BP..takut aku kna darah tggi r tuh..hello..aku ok tau masa ngandung ni..darah ok..gula pun ok..hik hik..

actually aku windu sgt nk balik kmpg..adik bradik aku xbg balik sbb aku da 8bulan kan..kalu aku balik dgn acai diorg ok g..tp ni nk balik naik bas diorg xbagi..:( nk balik gak..da r pasni ntah biler aku bleh balik kmpg..yer r..dgn berpantang sumer..

nk berpantang kt kmpg laki xbg..yer r..cian dier nnt windu kat mama dgn baby imran..kalu aku berpantang kat kmpg..da r dier kijer susa nk cuti..sacrifice la aku tuk suami tercinta,...hikhik...lurve u so much papa...

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...