Teman tapi Mesra~~

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Selasa, 12 Mei 2009

BERAKHIRNYA 60 ARI...







ni sumer gambo kat kampung melaka..panas sgt..so berlenging tido..penat travel,smpi uma jer tdo..masuk keta je tido...cian anak aku..huhuu
HMM...berakhirnya 60 ari bercuti..i.e. maternity leave buat aku..n happy mother's day gak tuk aku n sumer ibu2 yg ader kat seluruh dunia..huhuh

sambutan ibu kali ni..(actually buka sambut pun..:p) kitorg balik kmpg melaka..huhuh aku sronot gile..aper x nyer..da lbih 6bulan aku xbalik kmpg..ni gara2 my lil'imran la..hubby xbg balik kmpg,tp at las hubby tercinta ajak gak blk mlaka...cian kt aku agaknyer...huhuhuh

spatutnya smalam lg aku da kna msuk kije tp imran 11 may dier kna cucuk..so aku decide nk extend cuti aku 2ari..takut anak aku demam..

11 MAY 2009.. ni masa tgh tggu giliran nk kna cucuk..huhhuuu
imran kna cucuk,aku seriau gak takut aku yg nangis plak nnt,tp msm cucuk imran xnangis pas cucuk br nangis..tu pun masuk keta da tdo balik...huhuh..tp kjap2 tjaga la nangis...so aku xder plak nangis,sbb dier ok jer..smlm pas kna cucuk imran tdo smpi mlm..bgn pun time mandi n nk susu jer..mlm td bdn imran da stat panas..tp cek tempreture still ok lg..cecepat bg mkn ubat..alhamdullillah da kebah dah....hopefully sok pun dier ok la..

12 MAY 2009...ntah naper imran duk merengek jer mlm tu..ikutkan da masuk 4ari imran x poo-poo,MIL decide nk masuk kan ubat kat bontot imran,aku risau paper je nnt, skali pas masuk jer ubat bleh terpancut poo dier kat mentuer aku..hahahaah..MANYAK CELEDIK INI BUDAK LA...huhu..upernyer mmg sakit perut..xselesa prut,tu yg duk merengek jer tu, pas berak jer bleh duk ckp sesorg..da ok ler tu..huhuuh

aper la cyg ma ni..buat mama risau jer..da la papa onkol..nasib tido pun lena mlm tu...mama sayang imran sgt2...



Ya Allah..ampuni lah dosa ku, suamiku dan dosa kedua ibu bapa ku..juga tempatkanlah mereka di kalangan orang² yg beriman, redhakanlah setiap amalan kami..AMINNN...

Tiada ulasan:

klik-klik

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...