Teman tapi Mesra~~
Isnin, 3 Jun 2013
HAAA...KO MAMPU???
haaa..tgk!! korg mampu buat cenggini???depan belakang tdo lena..ni kat majlis org kawin ni....sesorg je ni..laki xder..da pi belajo...(nmpk sgt nipu...family mertua ada bersama) wakakakaka
tp percayalah..aku tdokan kedua-dua mereka with my bare hand and shoulder....lelamer mmg jatuh bahu aku...makin bantut aku.....
rasanya layak nk mintak elaun lebih dr cik somi tuk g spa kan????pnat ni..sensorg je jg anak 3 org..
Khamis, 30 Mei 2013
bila cik somi memasak tuk si bini di ENIBERSARI yg ke 5
Selasa, 26 Februari 2013
while pregnancy~~~~
Isnin, 23 April 2012
wedding husband's kezen
Rabu, 28 Disember 2011
cookies femes-anonymous..
seriuosly..NOT-BAD OK!!! xterlalu main
Isnin, 11 Julai 2011
Peludah Warna
Peludah Warna
Kuasa gusar kini menggelegak murka;
warna kuning diisytihar racun terbisa.
Diragutnya baju-T segeram tenaga
dan diumum itulah busana bahaya.
Tapi, kita jahit semula perca kain,
menjadikannya panji terindah dan tulen.
Warna kuning yang teramat tenang dan syahdu
kita kembalikan damai ke dalam qalbu.
Kini cahaya mentari mungkin diramas
dan sinar kuningnya juga mungkin dicantas
Memanglah mereka kini peludah warna
sedang menghimpun lendir kahak sebanyaknya.
Kerana nikmat amat lama berkuasa,
kuasa pun seolah menjadi hartanya.
1. 7. 11. A. SAMAD SAID
p/s: sekadar tertarik dengan kiasan kata..
Selasa, 24 Mei 2011
No'a..ko da kurus~~ ┌ (˘⌣˘) ┐
hmm..dtg singgah opis..tanya kabar member yg handle sumer kes-kes aku..tima kasih la dkat Farid dgn muhaimin(partner-in-crime) hahahah..bagus gak deal dgn bdk laki ni ekk..diorg ni xder la mulut bising sgt..paling-paling koman pun "caci-maki-saja-diriku" dedepan aku jer..kalu deal dgn pompuan konpem leceh..byk alasan 1 hal..berkira satu hal..ckp blakang satu hal..
Ek-ehh...aku ni bukan pompuan ker...???
masuk opis sumer duk ckp.."Eh, No'a ko da kurus laa~~"
┌ (˘⌣˘) ┐
tp diorg ckp aku kurus la..Giler!!! kurus mana nyer??mmg la nmpk beza..dulu perut memboyot,sumer naik sbb ngandung..skang ni bb da kua da ilang la boyot tu..tp lemak aku ada jer lg...
da...suda..cepat habiskan keja ko..ank kat uma tu kang xcukup susu plak..
Rabu, 16 Mac 2011
B.U.H.S.A.N.G!!!!!!
p/s: imran lepas deliver n dia dpt rasa colustrum sumer tu dia da kurang mkn nasi da..b4 deliver aritu mkn nasi pun siap tmbh 2kali..la ni nk mkn nasi sepinggan pun susa...bdn dia pun makin berat skang ni..br 10-11ari mnum nenen blk..wahhh...patut ke aku risau???
Rabu, 13 Januari 2010
BUANG SAWANG..TEPEK GAMBO...
tp lately aku rasa "dunia blogging" ni makin panas la..banyak isu-isu remeh yg seperti digembar-gemburkan...aku xnk la ckp isu aper..aku tau korang sumer musti dapat agak..remeh la beb..jgn la besor-besorkan..kita kan da dewasa..
OK!!! ABAIKAN....
skang aku nk ltak picca-picca saspek yg telah
korang tgk la sindri...
haaa..tgk..kejap jer da smpi atas..ni kalu GRANDMA dia tgk lagi tmbh
yg ni plak..aritu..huhu..Ya Allah..uma aku..bersepah nyer.. tgk gamba dari bawah keatas yer...
si mamanyer sempat interpramemencelah tunjuk gg sajer..hik..hik...
hmm..abaikan yer makhluksexy diatas sofa itu..ni la keja anak aku..nyepahkan barang...tp last-last gi kat mama dia gak bg main bola..hahahaha
MUHAMMAD ALIFF IMRAN..
da masuk 10bulan da..huhuh..mcm² ragam,ader jer citer terbaru didengar tiap kali amik imran dr uma nanny dier...musti ade budak yg ngadu.. -
- "dia tarik rambut kiter...." -
- "tadi dia pukul kita.." -
- "nah-nah..alaa..jgn la nangis..imran tarik puting dia masa dia tdo..." - muker anak aku selamba giler masa tu...hahahhaah
dan banyak lagi la..hahah...aku da tahap sengih sumbing da bila dengar..hahah..
MILESTONE IMRAN:
- Gigi da 2 btg..(nmpk mcm nk tmbh jer lagi)abis la Ni**** aku..
- merangkak,memanjat,meniti,melompat,berjoget,menjerit,membaling dengan jayanya
- pandai snap jari(mcm panggil burung) tp ni juz tuk panggil cicak OK....
- dgr lagu jer berjoget..(montot dia la) pastu clap-clap tgn..
- asik ngomel sensorang..(ntah aper dia ckp duk bisik sensorg)
- keja dia..xleh nmpk kawan asik MAIN..MAIN..MAIN..smpi xnk tdo..biler amik bawak balik muler la menangis nk nenen sbb nk tdo..(maner la anak aku xkurus..xcukup tdo...)
byk je lagi..tp ni jer yg aku ingat..musti korg pk anak aku lmbt berjalan..xder vocab lagi..xkisah!!! ikut korang la..sebab aku percaya setiap anak MILESTONE dia berbeza..janji anak aku SIHAT dan AKTIF!!!!!


















